Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kariod
|
Wysłany:
Sob 20:42, 01 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Generała ciąg dalszy
jak już niektórzy wiedzą Generał został pojmany i przesłuchany. Armia odnalazła tylko jego zbeszczeszczone zwłoki wytarzane w kroplach żołądkowych. Wyrusza pościg za dywersantami.
Etap I - Pościg
Dywersanci zaczynają z 10 minutowym wyprzedzeniem i rozlokowują się na terenie. Ich zadaniem jest wymykać się Armii i stracić jak najmniej ludzi. Rozgrywka trwa godzinę, po tym czasie przechodzimy do kolejnego etapu.
Zadania:
Dywersanci - przetrwać
Armia - wybić co do nogi
Zasady zwycięstwa:
Dywersanci: 1,5 PZ (Punktu Zwycięstwa) za każdego ocalałego
Armia: 1 PZ za każdego zabitego Dywersanta
Zasada Resp: Każda strona ma 2 RESP (czyli 3 życia) Gracze otrzymają kartki życia, jak poprzednio i będą wkładać je do RESP BOX w punkcie RESP.
Pozostałe w tym scenariuszu życia przechodzą do dalszej gry.
W przerwie po scenariuszu podliczymy punkty.
Dodatkowa zasada RESP, punkty RESP zostaną wyznaczone poza areną gry i działań, by nie można było ich zdobyć i ostrzeliwać wychodzących z RESP graczy. Trudno, będzie trzeba się troszkę nachodzić.
ETAP II - Radiostacja
Po wyczerpującej ucieczce okazało się, że Dywersanci stracili w boju ostatnią sprawną radiostację, nie znają dokładnie swojego położenia, położenia sił wroga i sojuszniczych jednostek, w celu skontaktowania się z dowództwem postanawiają odnaleźć i zdobyć wrogą radiostację.
Rozkład Sił:
Armia ma przy radiostacji max 1/3 swoich sił ale nie więcej niż 5 ludzi.
radiotelegrafiści mają 5 minut na przygotowanie się do obrony po dotarciu na miejsce. Ich zadaniem jest nie dopuścić do przejęcia radiostacji przez wroga. Trafiony radiotelegrafista po wizycie w RESPie nie wraca już do radiostacji, przyłącza się do reszty sił Armii, które idą z odsieczą.
Reszta sił Armii czeka w punkcie startowym 20 minut po rozpoczęciu natarcia przez Dywersantów może włączyć się do walki ich zadaniem jest rozbić siły wroga.
Zadania:
Dywersanci: zdobyć i utrzymać radiostację przez 30 minut, czas potrzebny na nawiązanie łączności. Po tym czasie zadanie zostało wykonane i mogą się wycofać do wyznaczonej strefy bezpiecznej.
Armia: uniemożliwić dywersantom wykonanie zadania.
Zakończenie gry:
1) Gdy Dywersanci skontaktują się z bazą i wycofają się do bezpiecznej strefy etap uznaje się za zakończony.
2) Gdy Dywersanci zginął lub nie wykonają zadania i wycofają się do RESPa i postanowią nie podejmować już akcji etap uznaje się za zakończony.
Punkty Zwycięstwa:
Armia:
zabity dywersant: 1 PZ
Nie dopuszczenie do nadania sygnału przez Dywersantów: 15 PZ
Dywersanci:
Zabity żołnierz Armii: 1 PZ
Zdobycie radiostacji i nadanie wiadomości: 25 PZ
Zasady RESP:
Każda ze stron ma 5 Kart Życia (+ ewentualne życia pozostałe z poprzedniej gry)
ETAP III - Wycofanie
(jeżeli dywersanci nadali sygnał)
Wycofują się do miejsca z koperty, siły Armii mają za zadanie ubić Dywersantów, a Ci wydostać się do bezpiecznej strefy.
Zasady zwycięstwa:
Dywersanci: każdy wycofany żołnierz 1,5 PZ
Armia: każdy ubity Dywersant 1 PZ
(jeżeli dywersanci nie zdobyli radiostacji, j.w. ale Armia zna cel Dywersantów.
Zasady RESP:
Tylko pozostałe życia z ostatniej gry.
Bez zmartwienia, wyłoże scenariusz przed grą
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Qiubacz ASG Team
|
Wysłany:
Nie 19:33, 02 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowalowice
|
Było zaczepiście. Za dwa tygodnie powtarzamy?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Viking Squad Berserker
|
Wysłany:
Nie 19:41, 02 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 536 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Pomściłem śmierć swojego Ojca ;D
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
rollson admin
|
Wysłany:
Nie 19:49, 02 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłów
|
Czyli widzę, że strzelanka rocznicowa się udała
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
monsta ASG Team
|
Wysłany:
Nie 19:57, 02 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 425 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Namysłów
|
ajajajaj 3 km'y znowu mają być !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez monsta dnia Nie 19:57, 02 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
hob3k Heavenly Sniper
|
Wysłany:
Nie 20:29, 02 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąć kulki ? :o
|
chcialbym zrobic emecka scenariusz za 2 tyg.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Kariod
|
Wysłany:
Nie 21:53, 02 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Spoko Panowie, skoro jesteście zadowoleni coś wymyślę, zna za 2 tygodnie. może teraz dla odmiany wezmę jakieś rkm-y do siebie, bo było ciężko ale moi ludzie sporo się nauczyli. dzięki i pozdrawiam i cieszę się że się podobało.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Switek ASG Team
|
Wysłany:
Pon 13:42, 03 Paź 2011 |
|
|
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Ja mam za 2 tygodnie szkołę xD
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|